7. maaliskuuta 2016

Sunnuntai 6.3.2016

Olin koko päivän kiinni tokokokeessa kun olin ite toimitsijana ja koirilla oli aika tylsä päivä. Niinpä käytin ne lenkillä illalla ja kävin vähän hallilla vielä treenaamassa kaikkien kanssa.

Huti oli aivan täynnä energiaa ja oli aivan intona kun pääsi tekemään jotain. Käytin tilaisuuden hyväkseni ja tein sen kanssa zetan mukaanottoja. Nyt kun oli asenne kohdallaan, niin nää ei ollutkaan niin vaikeita. Myöskin kaukot onnistui kivasti. Kävin läpi vaikeat vaihdot ja palkkasin kun teki hyvin. Olin kyllä ite lähellä, joten oli helppoa. Lopuksi tein vielä kaksi eteenmenoa pallolle. Ekalla kerralla vietiin pallo yhdessä ja tokalla yritin viedä niin, ettei Huti olisi huomannut. Vaikea sanoa näkikö se pallon jo lähetyspaikassa vai ei mutta meni suht suoraan kuitenkin.

Vipa teki vähän puomin alastulokontaktia oikealla puomilla ja kosketusalustalla. Vipa oli superpätevä. Nyt onnistui jo tosi hyvin sellaiset että olin itse selvästi Vipan takana ja se käänsi itse itsensä oikein päin puomille ja etutassut oli maassa (alustalla) ja takatassut puomilla. Ja piti itsensä siinä eikä lähtenyt kääntymään heti mua kohti! Jee :) Sitten tehtiin vielä vähän jotain siivekkeen kiertoa ja ehkä seuruutakin. Ja lopuksi vaan heiteltiin palloa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti